lördag 6 november 2010

Nu kör jag igång igen,på allvar!



Vaknade imorse av att det ringde 3 ggr och det väckte både Oden och mig.
Fett irriterad men med lite bus så blev vi båda två på lite bättre humör.

Tog en cigg var och sedan var det bara att klä på sig för då skulle man upp
och hinna med 2:an ner till "stora" staden.
Konkade och bar på 3 fulla väskor och hann precis med bussen.

Väl nere så träffade jag Sofi och Viktor (+några till) på Skutan.
Väldigt kul att få en liten härlig prat stund med dom.
Och imorgon ska jag in igen och fika..IGEN med samma människor!

Just nu så ska jag ut och röka och kanske ringa till Patricia och snacka med henne ett tag?

Till veckan börjar skolan och jag,Carro och Cissi ska vara i studion och ta lite nya bilder.Så det kommer bli riktigt nice.






Over&Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar