söndag 28 november 2010

ABEO



Nu har helgen gått och som vanligt har jag inte varit hemma förns nu.
Jag gillar inte huset eller ens känslan av att vara här..

Iaf så blev det totalt 4 olyckor här omkring i fredags.
Så jag tog mig inte hem från skolan,fick då sova hos Bambi den natten!
Det var skönt med ett bad,vin och några cigaretter,prrr!

Senare på lördagen kom min man och Axelen hem dit oxå å vi snackade ett bra tag in på kvällen/natten. Kollade på "Draktämjaren" som en sista film och jag tyckte den var helt AWESOME! ..grät en liten skvätt kan jag erkänna! Alla somnade vid 4 tiden. -suck-

Sen imorse så fick vi kliva upp i stress eftersom Oden hade kunder och vi försovit oss.
Med Axel som förare så körde vi och plockade upp dom.Så allt blev bra tillslut.



Det var min helg de och jag vill tacka både Bambi,Axel och Oden för en helt underbar lördag kväll.
Tack<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar