måndag 29 november 2010

Ångest och känslomässigt störd.



Just i detta nu så sitter jag och gråter.
Bröt ihop nere hos faster efter att ha insett att jag inte har så mycket att gå på.
Ingen som jag kan prata med eller ens gråta inför.


*Jag sköter inte skolan. (mitt psyke är okontrollerbart)
*Jag har inget jobb.
*Ingen är glad eller respekterar mina val.
*Jag och pappa pratar inte så mycket mer. (om vi pratar så är det bara bråk och kaos)
*Jag kan inte flytta hemifrån.
Jag känner mig sjukt ensam och bortglömd.
*Jag har blivit självdestruktiv igen och får ofta tankar på att inte vilja finnas till.
*Det sista är nog att jag saknar mamma.
Om hon bara hade funnits hade inget av detta hänt.
Jag vill ha tillbaka henne...nu.



Ska ut och röka nu,min sista cigg,yey..


This time, This place
Misused, Mistakes
Too long, Too late
Who was I to make you wait
Just one chance
Just one breath
Just in case there's just one left

I keep dreaming you'll be with me
and you'll never go
Stop breathing if
I don't see you anymore

So far away
Been far away for far too long

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar