tisdag 5 oktober 2010

"Stor bloggaren" är tillbaka.



Här sitter jag nu och skriver på bloggen.
Var ett tag sedan nu men jag har tråkigt och tänkte att jag kunde berätta lite om vad som händer just nu:

- Oden och jag ska åka ner till Skåneland,förmodligen,den 22 december
och fira jul med hans familj/släkt.
- Jag funderar på att beställa tid för tatueringar/piercing.(eftersom min man är piercare så behöver jag ingen tid eller så för det,HAHA!)
- Funderar på att börja skriva en dikt varje kväll innan jag somnar så jag inte tappar denna skriv teknik jag har.Och börja måla..även fast jag inte har tekniken än.
- Växer i mig själv för varje dag som går.Jag börjar bli en stark kvinna igen!
- Funderar starkt på att gå på RIS i januari nästa år igen.Hade så sjukt kul -09!
- Sen ska jag också försöka bli lite självisk och börja köpa lite kläder till mig själv igen.Ser ut som jag behöver det igen.


Och en liten dikt till er:

Hon känner inte det han ser.
Tankarna som blir allt fler

Han räddar som ett ljus i natten
Han tar hennes hand och viskar
att hon är skatten inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar