söndag 21 november 2010

Highway man.



Idag mår jag bra!
Jag har kommit på lite saker jag kan göra efter skolan och sedan harjag ju blivit en liten shop nörd. (JAG KAN ALDRIG BEHÅLLA PENGAR I FICKAN!!)
..It sux!

Men jag har iaf kommit på några saker jag önskar mig! :D

"Elinas önskelista"
*Smink grejer! (puder,penslar etc)
*Digital kamera (Canon!)
*En mysig kofta att ha på tåget ner till Skåne. (se bild)
*Grillat kött till jul!
*Och en puss av min söta pojke på jul morgonen. :D


Sen på bilder ser ni saker jag ska skaffa inför Odens spelning som är
nu på fredag! Jag ska,som vanligt,vara fotograf. <3
Och senare den kvällen sticker jag till Fido(Ida!!!!) och sover/fixar till hår där.
Svarta dreads med gula toppar! SUPER NAAAAAJJJJJS!


Lägger upp bild på de senare! :D
Puss och bajs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar