torsdag 11 november 2010

Everything's fine again.




När jag skriver detta så är jag hur överlycklig som helst!

* Jag har min underbart vackra man.Som är allt jag någonsin önskat.
Jag älskar dig.<3

* Jag har mina polare (några lite längre bort och som jag kanske inte
snackar med så mycket.) men ni ska veta att jag kommer ihåg er ändå.<3

* Jag har min lilla familj som jag älskar och bryr mig om.<3

* Jag börjar få lite bättre självkänsla och börjar må bra igen!

* Fira min första jul med min man Oden Pettersson.<3



I've gone through changes
I've gone through pain
But there's not enough reason for me to go insane

I know my limit
Just what it takes
When things ain't good enough
I just pull the brake
Sometimes it's easy
Sometimes so tough
But just have one thing clear
I can't get enough.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar