söndag 19 april 2009

Party In Sundsvalls Pants!





Yäh!

Jag har,som vanligt,glömt att skriva lite sen...länge? men nu ska jag berätta lite för er iaf.


Torsdags: Åkte Pappa,jag och Ellen till Sundsvall.
Började våran lilla vandring upp till Birsta för att handla kläder,underkläder osv osv.

Jag var på dåligt humör så hela handlingen-av-kläder-grejen slutade med att jag bara tog två par byxor på måfå och två BH:ar.
(dock hittade sis tröjor,kläning,smycken och hela skiten)
Lol... *suck*

Vart klar där,åkte upp till Södra berget där hotellet var och fick världens sörvis.Gick till Spa Avdelningen,som bara var några meter ifrån rummet,awsome!
Fick massage av en lång hårig kille som var hur snäll som helst och var jätte bra på att massera.(men inte lika duktig som min BBI!)<3

Åt frukt tills man blev "gravid"!
Sis sa de högt så att några andra damer hörde och vart skit rädda å gick där ifrån med stora ögon.HAHAHAH,IN YOUR FUCKING FACES!

Duschade och gick ner och åt.
Förrätt:Lax med dillröra och mörkt bröd.
Varmrätt:Lammfilé med potatisgratäng.
Efterrätt:Vit choklad faitas (glass) med ingefära och jordgubbar.
NOMNOM!! Mätt som fan och sen var de bara att lägga sej.PANG!



Fredag:Packade och åkte för att hämta den bortglömda kassen med kläder som dadi glömt på Birsta,good job mr.JAG-TAPPAR-ALDRIG-NÅGONTING.
Stannade i stan sen när vi kom dit för att köpa cigg och vänta på Älsklingen.Träffade Andreas oxå en snabbis innan Oden och jag gick för att han skulle flytta dom sista grejorna till hans plast mormors lägenhet.
Åt mat där och sen tog vi bussen till Hassela kl 15.15.
Kom hem och åt godis och kollade på splatter film.
Handen var mikrobränd och mordlyssten,fyy :c

Myste ett bra tag,och sen blev de mat.
Myste,rökte och myste lite till.Haha,vi är bäst på våran sak!
Snackade tills bbi somnade på bara tre sekunder,helt otroligt. <3


Söndag:Myste hela dagen och kollade på Johan Glans på datan,fett nice han är! Vi gick till bussen och snackade hela tiden,pratkvarnar som vi är.
Sen lämnade jag honom och åkte till stan där Ellen och Dadi väntade.
Nu är jag hemma och ska gå och ta mej en LÅNG härligt dusch och sen blir de sängen,håhåHÅ!


Puss.
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar