torsdag 9 april 2009

Picking up all the pieces.



Nu är jag verkligen nere på botten.

Jag är stressad vilket leder till ångest.
Jag är rädd och kall svettas.
Har ingen sömn på nätterna,för mycket att tänka på,för mycket som måste göras,som inte kan vänta.
Jag röker cigarett efter cigarett bara för att få
känna lugnet sakta ta sin plats i kroppen.

Saknar min älskling så otroligt mycke oxå.
Han har åkt hem till Skåne en bit in på lovet.
Är glad för hans skull.Träffa polare,ha kul och få komma bort från hudik ett tag.
Hoppas du har de bra bbi<3


Här sitter jag,men Ellen och Henrik och kollar på film och tröst äter.
Jag är fulare än askan från en brun rökelse.
(citerat av Henrik)


Imorgon ska jag iaf ta itu med 1 av dom 4 häftena jag
fått på mej som uppgift över lovet.

No - Ljus! Fördjupning:Ögon sjukdommar

So - Hitler och naziterna (andra världskriget)

Svenska - August Strindberg:Verken.

Teknik - Siamesiska Tvillingar.
(min modell till de:Två ihop limmade dockor.)




















...AWSOME!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar