söndag 26 april 2009

Burn with me!




Den 20 denna månad firade jag och bbi 1 månad,Grattis på oss! :D
Och eftersom han fyllde år på onsdag gav jag min present då.
De vart ett par vemon bites. (två ringar på tungspetsen).
YEHO!


Senare den här veckan har inte mycke hänt.
har haft test i engelska och fått reda på att jag ligger på
VG i engelska.FETT NICE!
Kämpat som fan i engelska,bara för att jag vill kunna de RIKTIGT bra.


I fredags var de spelning på BG (BrandGaraget) "Punk kväll".
Massa folk,nytt som gamalt,mycke trevligt.
Satt mest och myste med älsklingen i ett hörn som vi hade
paxat med en del andra folk.
Missade bussen senare på kvällen,sprang efter och försökte stanna den..
men fan för den bussen,inte stannade den e. :c
GODDAMNIT!


Wellwell,piercing ska fixas.
Troligen ska Jenny vara den som ska göra de.C:
Hört att hon är duktig och skulle vara kul om de gick och ville.
Industrial och massa annat mysko ska man göra.
HAPPI FEJS!


Ska dra in på allt som inne håller sött,salt och olika
onyttiga oljos oxå.
Kommer bil jätte svårt..jag som äter choklad 24/7.
Menmen sister hjälper mej hålla mej borta fån allt sånt där.
Blir BonApua vatten,smoothie och frukt.
Nu ska man komma i form till sommaren!


Nu ska jag gå och lägga mej.
Ska träna inför skolavslutningen på musiken oxå.
Ska spela bas på tre låtar,fan va kul de kommer bli!
läääängtar!

1 kommentar:

  1. Jag hade kul i fredags. ^^ Det var jättemysigt att få träffa dig. ^^ Synd att E inte kunde vara där.

    ps. Skaffade ett konto på Google blogg för att kunna kommentera här. ;)

    SvaraRadera