tisdag 7 april 2009

Freak On a Leash



Jag saknar mitt gamla jag.
>Kolla in bilden,2 år sen<

Jag var alternativ,jag trivdes.
Men dock var de den värsta perioden i livet då mamma gick bort och jag började skära mej på ben och armar. (alla har nästa gått bort,yes!)
Men jag var nöjd med mej själv hur jag såg ut utåt.


All uppståndelse som vart sen i Lördags blev bara värre senare på Söndag och Måndag oxå.
Jag blev så ledsen på allt som skrevs på PM från alla möjliga håll att jag tillslut tröttnade och raderade min Bilddagbok.
Usch,jag vill inte träffa någon på lovet mer än Älskling (som kommer hem redan på tisdag,troligen),Alex,Kim och Syster dyster.Dom jag håller mej till mest vill säja.
Kanske träffar någon mer men då INGEN från hudik.







Sometimes I cannot take this place.
Sometimes it's my life I can't taste.
Sometimes I cannot feel my face.
You'll never see me fall from grace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar