fredag 10 april 2009

Kick me when Im high.



Idag har varit en ganska lugn och LÅååNG dag.
(lång fredag you know)

Vaknade kl 5 av att jag var stressad,as usual,vet inte för vad men however.
Gjorde frukost till Henrik och Lila.
Dock mådde Lila illa så de blev inte så myck till frukost.
Men drog ut dom på en promenad gjorde jag allt.Hihi :)
En energi dryck var allt för denna dagen jag drack och någon godis.
NomNom!

Nu på kvällen bakade vi oxå.
Jag gjrde Ying Yang kakor (som blev skit för att de inte fanns kakao så de blev deg bullar med kanel och strösocker)

Henrik och Ellens sega choklad pinnar blev siraps flytande diaré.
Hahahahahahhaha...haa,ha.


Var ut med doggen nyss och frös häcken av mej pga att jag inte kollat temperaturen *Känner mej duktig*














Nu börjar SuperHero Movie.
C'yah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar