måndag 23 maj 2011

Suck!




Bilderna på tatueringen jag gjorde idag.




Fattar mig inte på människor.

Varför kan inte alla bara låta mig vara ifred?!?!?!?

Fan va arg jag blir...

Jag har kommit ner i en dipp igen och denna gång är det inte nådigt.
Fingrarna kliar och jag har bara lust att supa bort verkligheten och dansa till musikens ljuva toner.
Jag önskar mig ett liv utan bekymmer,utan känslor,utan alla måsten.

En plats bara för mig och där jag får vara mig själv utan att alla pickar.


Jag är inget sexobjekt..kommer aldrig att bli de heller.

Varför vill ni ha mig?!
Varför ska allt och alla hänga på mig?!
Varför kan ni inte låta mig vara ifred på den fronten?!


Längtar till P&L med konstant fylla och dans hela dagarna/nätterna igenom.
Fett bra jag ska ha det där.

PUNKT SLUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar