torsdag 12 maj 2011

Lite information.



Mmmm,sitter och små äter på min morotskaka som Emma kom med igår.

Igår var det lite upp och ner.
Ingenting i huvudet ville funka,vilket gjorde det svårt på jobbet med sysslorna och informationen jag fick.
Vart dränkt i vatten och fick åka ner till stan..genom blöt.

Fett trött och less.

Ville inte gråta när dom andra satte sig och pratade minnen osv. så jag gick in på rummet och jobbade 4 timmar i sträck. BARA för att inte få en massa känslor.

Jag vill inte bli lika känslomässig som förr.
Nej,inte igen. Fyfan.



Men sakerna jag ser mest framemot nu är:

*Att Wille kommer upp hit och gör mig glad! Tycker om dig ja'!
*Snart P&L och allting är fixat!
*Jobbet är FUCKING AWESOME!
*Snart klar med alla läxor/uppgifter/prov.
*Tatuering den 23.e och piercing den sista/början av månaden.
*Imorgon är det godis och film med mina två bästa.
Jesper och Mumin.<3








..nu ska jag iaf ut och röka.
OvEr AnD oUt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar