onsdag 18 maj 2011

Lite övrig info.




Idag är jag trött,som vanligt!
Sitter och pluggar,dricker kaffe och lyssnar på skön musik,SOM VANLIGT?!?!
Vafan har hänt med mig?! Jag som aldrig brytt mig om skolan..what´s happening?!?!?!?

Well,jag har trasat sönder mina kläder och gjort lite annat med dom.
Dock är jag skabbig just nu men ska gå och ta mig en lång,skön,varm dusch.

Gick dåligt på NP idag,chansar på ett år till med matte A. (eftersom jag är cp!)
Ehehehe.
Jobbet gick sådär,lite borta i skallen efter en mycket irriterande grej jag fått på mobilen. Inte glad...

Nåja,nu blir det röka och sedan en dusch.Sen kaaaaanske jag ska plugga lite. (behövs)











Jag delar inte er åsikt,men jag är beredd att gå i döden för att försvara er rätt att hävda den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar