söndag 15 maj 2011

Enough with this.



Jävlar också!!!!

Jag missade hela helgen,BALLEEEEEEEE!

Hörde klockan ringa vid 8 på Lördags morgonen,satte mig upp och kände hur käkarna började dra ihop sig.
Sprang till toaletten och kräktes.
WTF?!
Höll på hela morgonen/kvällen och febern steg mer och mer.

Kändes som jag svimmade fela gånger under dagen.
Minns nästan ingenting.

Måste in på sjukan under denna vecka också.
Att det alltid ska vara någonting..HAR INTE TID MED DETTA!

Mina gula naglar har gjort att många funderar på hur det egentligen står till med mina lungor.
Vilket jag MÅSTE åka och kolla upp.
Hostar mycket och det låter varken bra eller normalt eftersom det är blod blandat.

Herremus!


Jag är inte riktigt frisk än men som sagt så tror jag vi hittat en förklaring till allt detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar