onsdag 17 mars 2010

Förstör liv.



Förlåt för att jag repiterar och river upp gamla sår,men jag mår absolut inte bra nu.
Jag har vunnit,men ännu mer förlorat.
Jag vill inte mer,inte skolan,inte kompisar,inte familjer,ingenting.
Jag vill bara stängas av,bara för ett litet tag och glömma allt som har med omvärlden att göra.

Jag saknar mamma och alla andra som dött ifrån en nu.
Ärligt talat väntar jag bara på att det ska bli något med pappa också,skulle vara perfekt de...eller hur?! -ironi-

Jag är negativ,trött,tyst och tillbaka dragen hemma,och vissa stunder,även i skolan.
Jag är trött på allt och bryr mig inte så mycket om någonting.



Allt du gjort,allt du sagt
Allt du någonsin velat,allt du någonsin drömt om

Du bara tog och vägrade lyssna
Du ville inte,du kunde inte

Lusten var för stor för att du skulle fatta
Och nu tolererar jag inte mer

Du tog nästan min syster ifrån mig
Höll nästan på att falla och följa med

Men jag gör något ännu bättre
Något mognare


....

Jag drar ur sladden och bryter kontakten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar