onsdag 2 december 2009

Stor,fet äcklig och motbjudande.



Idag var de BUP...igen.

Jag skäms konstigt nog över min vikt och (jag erkänner) jag har ljugit om den ibland bara för att folk ska tycka att jag också är smal.

Ellen som gått ner ca 5 hg fick inget mer än att "Ja..hon har ju haft mardrömmar och blablabla." Jag orkar inte höra.
Men när jag öppnar käften och förklarar vad jag har hört och vad jag vägde är det plödsligt MITT fel.Alla är emot mej.

Ja men visst! Skyll på mej som inte har en aning om vad/hur eller varför jag ska få skäll.Tack för den.

Sen var de fotografering också.Tack Bambi för att du tog tid att sminka och fota.
...Men jag vet inte VARFÖR du vill ha med mej.

Ta Ellen eller Fido t.ex.Dom blev JÄTTE FINA på kort...det blev/blir inte jag.
Jag såg bara en stor,fet,äcklig och helt motdjudande människa sitta där och försöka vara gald och stolt över allt...men de var jag inte.
Inners inne grät jag av att jag satt där för jag visste,jag visste ändå att jag inte skulle klara av att passa på kort.


Usch,va jag skämms..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar