måndag 21 december 2009

Något jag måste stå ut med dagligen.


Det är såna som ni som gör att jag går under.

Jag har massa tankar i huvet inget av dom är bra.
Jag försöker till mitt alldeles yttersta att göra det bästa
av allt,till alla.
Men inget verkar funka längre...

Ni hackar,ni pratar bakom ryggar och ni skäller.
....och allt ni säger hör jag då,men sparar till sen.

Jag tappar alla människor jag någonsin brytt mig om för ett
dumt skämt,för dumma komentarer.


SLUTA BRY ER.
Ni menar inget av det iaf,så låt mig vara.













Det är bara en person som RIKTIGT vet hur jag tänker nu.
Jag berättade igår...jag ska skaffa hjälp,jag måste.

Men vad rör det er,ni kan fortsätta med erat äckliga beteende.
Jag har slutat brytt mej,för det har ni gjort med mig med...för längesen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar