tisdag 1 december 2009

I won't eat anything.



Klart det blir svårare att äta,vad tror ni?

Ena stunden får man skäll för att man inte äter,men tänk lite på er själva,är NI så mycket bättre?
"Jag har gått ner si och så mycke och ännu mer ska de bli" "Jag äter ingenting och är stolt över de"...jag menar,vafaaaan!

Jag går upp för min älskades skull,för att han vill och hoppas på att jag göra de.
Och jag vill....men tänk lite efter..hur enkelt är det när man lätt påverkas av människorna i sin omgivning. Vad dom säger om maten och hur mycke man ska äta.
JAG FÅR NÅ FEL!

Okej,vill ni se på något som kommer göra ont i er så ska jag väl visa hur det kan gå.Jag vill inte men vad ska man annars göra för att få er att förstå?


Btw så tror jag att jag har blivit tablett beroende,kuuul.~




..Looking at my own reflection
When suddenly it changes
Violently it changes
There is no turning back now,
you've woken up the demon in me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar