måndag 16 mars 2009

There's still a little bit of your words I long to hear.



Nu var de ett tag sen jag var här inne och skrev.
Inget spec har hänt.
Förutom att jag bränt söner golvet i mitt rum helt och hållet.(med platt tången) lalalala.


Sen sist jag skrev har jag iaf fått ett par nya byxor (militär) och ett par kängor. -kär- <3
Jag ska dock in och köpa ett par platåisar på fredag (och ett till par militär i svart,vitt och grått) IhhhH!


Skolan går ganska skapligt nu oxå,så dadi blir lite gladare.

Men kärlek är de dåligt med.
Jag känner mej klyvd.
Tror inte på kärleks förklaringar av människor.
JAG TÅL DE BARA INTE!

"Vad är felet då?",frågar dom

Ena sidan skriker ut och vill ha kärlek,ömhet och närhet,medans den andra sidan är tvär,kall och orörbar.
Man blir bara använd en gång sen slängs man bort och glömms.
De känns ska ni veta,ni som inte har varit med om de förr.
Jag har de...2 gånger nu.

Noveller och dikter är påväg.
Inom snar framtid kommer jag lägga upp några stycken.
Om någon är intresserad?





Nu ska jag gå och koka mej en stor kopp,grönt te.
Btw,jag försöker sluta röka och håller på att få rött hår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar