söndag 29 mars 2009

Still waiting.

Helgen har varit helt underbar.Jag vet itne vart jag ska börja.
I Fredags så tog jag och Oden oss i kragen och bar iväg till Malin och Annica för att kolla på film.Men de blev lite ändrat de där och de slutade med att vi rökte i köket,snackade,kolla datan,åt MASSA choklad och sjöng Singstar (annica,oden och malin ägde mej)! :D


I Lördags var de bara att masa sej upp vid 7 tiden och göra sej i ordning för att åka med 10 bussen in och hämta bby.Vi hyrde film,köpte hårfärg,godis,chips och cola! :D
När vi kom hem spelade vi GH och kollade på en av dom 5 filmerna.
The Weding Date!
Färgade sedan hår och åt fläskfilé och potatisgratäng med grönsaker.
Nomnom!<3


Kollade på film och sen var de bara att släcka lyset!
Mys hade vi under hela natten sen.
Förlåt bby att du inte fick sova mer än 2 timmar :*

Idag har jag färgat håret lite mer för att de skulle bli RIKTIGT rött.
Natur godis och masssa annat onyttig har jag ätit i helgen men OJ va jag mår bra :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar