tisdag 24 mars 2009

Now I have you.




Come,follow me
Come, never let go
let us be one
let us be free
let us be happily ever after.



De verkar som att jag har mistat mina närmsta vänner nu.
Men jag säjer de,jag kommer ändå snart att försvinna.
Då ska ni bli kvitt mej,ingen kontakt,inget "vi ses".
Då blir ni nöjda va?
Jag har min kärlek och dom få som är glad för min skull.
Dom som jag har kvar har visat sej vara värdig min tillit
och dom flesta av dom har jag kännt rätt länge.
Tack och lov att ni inte försvinner från mej.


Jag är hungrig men kan inte äta längre.
Sommaren är här.De gäller att skärpa sej.
Nu ska sporten in i bilden och vi ska
se vart allt de bär iväg.

I helgen kommer förhoppningsvis min älsklig
och vi ska kolla på film,mysa och bara vara.
Sen kommer jag dock inte f träffa honom på lovet.

Men jag har redan planerat vad jag ska köpa till honom
i födelsedags present :D




Puss.

2 kommentarer:

  1. jag finns alltid här stumpis! :*
    älskar dig så mycket!

    SvaraRadera
  2. Tack vännen! :*
    Du är bland dom jag aldrig vill lämna<3
    Älskar dej mer!

    SvaraRadera