fredag 20 februari 2009

My breakdown.




Äter,äter äter..känns som jag vill kräkas.
Men jag behöver vart enda liten bit mat jag kommer över.
Så att kräkas är de sista jag vill eller får göra.
Då blir de ett telefonsamtal och sen är man tillbaka på ruta ett igen.
De suger.Jag får inte spy,inte gråta eller vara lycklig.
Fick en tillsägelse om att man var löjlig och en tönt när man vart ledsen och trött.Okej?
Nä,jag fattar de inte.Säj till om ni gör de.


Dreads ska göras i veckan iaf.
Hela 15 paket ska hinna göras innan månaden är slut.
Dvs...en hel del.


Jag vill sova men kan inte ens sluta ögonen.
De gör för ont...skinnflådd.
Sömnproblem leder till att man lätt blir sjuk


Jag vill ha någon som tycker om mej för den jag är oxå.
Någon som inte låtsas...
Någon som bryr sej och förstår lix.
Men vart finns den?






Igen vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar