måndag 29 augusti 2011

I cant get rid of you.




Att jag är så jävla dum!

De är inte första eller andra gången jag tagit till detta medel för att (just för stunden) få må bra.
Alla andra ser men jag ser ingenting.
Jag är blind av mitt egna behov.
Jag skäms och vill egentligen inte de men jag behöver detta för att må bra,sjunga och vara glad.

Helt fel..jag vet.

Men att dansa omkring,utan förnuft,utan tankar på saker som gör mig illa.
Jag är odödlig!




Men jag kan inte gömma detta som förr,nejnej.
Men jag ska ta tag i detta och göra någonting åt de.

Detta var förhoppningsvis sista gången.



"I can't get rid of you
I don't know what to do
I don't even know who is growing on who
'Cos everywhere I go your there
Can't get you out of my hair
Can't pretend that I don't care - it's not fair

I'm being punished for all my offences
I wanna touch you but I'm afraid if the consequences
I wanna banish you from whence you came
But you're part of me now
And I've only got myself to blame

You're really growing on me
(or am I growing on you)
You're really growing on me
(or am I growing on you)
Any fool can see

Sleeping in an empty bed
I can't get you off my head
I won't have a life until you're dead
Yeah you heard what I said

I wanna shake you off but you just won't go
You're all over me but I don't want anyone to know
That you're attached to me, that's how you've grown
Won't you leave me, leave me, leave me alone

You're really growing on me
(or am I growing on you)
You're really growing on me
(or am I growing on you)
Any fool can see

You're really growing on me
(Or am I growing on you)
You're really growing on me
(Or am I growing on you)"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar