söndag 7 augusti 2011

Att älska eller icke älska.


Some say love,it is a razer that makes your soul bleed.

Japp,de är just därför jag är så rädd för att bli kär igen..

Visst,folk säger att kärlek är vackert,det kan jag inte säga emot.
Men just den ångest som kryper i mig när personen antingen är för "på" eller för obrydd..de är just DE jag är rädd för.

Jag vill bli kär och lycklig,känna spänningen och längtan.
Men de verkar som att jag får vänta ett tag.

De är inte sexet jag är ute efter,de är den där speciella näreten man får.
Bara få krypa in i en famn som man känner sig säker i och som inte släpper.

Men att hitta den mannen är inte så enkelt som jag,förr,trodde det var.

*Bra stil
*Ta hand om sig själv/vara självständig
*Gilla att ha kul och inte vara rädd för nya saker
*Vilja ha mig med på de mesta
*Är social och spontan
*...sen skadar de ju intemed lite romantik *blinkblink*
*Känna sympati och empati
*Vara min bästavän
*Öppen och kunna prata om allt (problem,glada som sorgliga etc)
*Gilla öl (A)
*Älskar mig för den jag är och inte för hur jag se ut

...well,de var väl lite av de jag begär.
Men sen vet man ju inte vad som kommer upp.




Tiden får helt enkelt visa vart min väg går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar