söndag 3 april 2011

En liten grej.



Jag har äntligen bestämt mig.

Jag skippar mode tidningen som jag skulle göra.
(eftersom dom jag skulle fota aldrig har tid att ta sig hit)

Men jag ska då använda mig av mina skills och trycka en dikt/novell samling.
Då behöver jag bara någon enstaka person/personer och jag har redan plockat ut dom!

Jag själv får visa vad jag kan,och vad jag är duktig på.
Så jag ska ta några som jag skrivit ut här och sedan några från gammla böcker jag kladdat i. -hehhe-

Här har ni en som jag kladdar ner nu:

Mitt hjärtat slår och jag tappar balans
Och där går du,i full galans

Vi har älskat varandra förut
Och nu står vi här igen,som det ser ut

Det var ett tag sedan och jag sörjde varje dag
Jag var ensam,lämnad,bortglömd och svag

Men nu står vi här
Och du är vackrare än någonsin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar