tisdag 19 april 2011

Beautiful Pain




Nya designen på bloggen!
Zombies,we all love them. <3


Well,jag har haft det helt awesome denna helg också.
Fan va man håller på egentligen,haha.

Var nere ock såg The 69 eyes,Crashdiet, och Hardcore Superstars i lördags och det var helt underbart! Crashdiet och Hardcore har jag sett en gång innan men båda banden var helt fantastiska att se igen.

Efter spelningen åkte vi till Mariatorget och gick på krogen "ROCKS" som var toppen av hela resan!
Träffade snyggt och trevligt folk som var lika tokig som en själv.
Dansade och drack till rock/sleaze musik med Gemini Five sångaren i Dj båset.

Skapade yttligare några kontakter och tackar Henkki för all hjälp!


Förövrigt så betällde jag P&L biljetten idag och ska fixa hem lite grejer.
Bara så man är väl förberedd tills dagen "D".



Min lista skickar jag upp snart över saker jag ska köpa innan jag glömmer dom.
TJA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar