torsdag 10 mars 2011

Livet och dess prioriteringar!


Livet som det ser ut nu:

Många tankar och beslut ska fattas och jag har inga svar..
Jag sitter uppe och tänker mycket på vad som händer när natten smyger sig på.

Jag har fått så många bra minnen och känslor denna sommar,träffat underbara vänner (nya som gammla) och även några minnesluckor,vilket också har varit väldigt skönt.
Denna sommaren är den första jag haft som fri sen...3 år tillbaka.
Jag har varit glad och lycklig! Kommer inte ihåg när jag var såhär sist!

Skolan börjar och våra projekt startar.
Studenten,balen och paraden...
Flytten till lägenheten (de bra är att jag bor granne med mina gulliga vänner.) :*

Har foto jobb att göra så de kommer bli pengarpengar! Hehehehehe!
Well...får se hur allting blir meeen..De mesta rullar som vanligt iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar