måndag 31 januari 2011

Älskad av en hjältinna.




Hon älskade de röda rosorna som blommade i trädgården
Hon älskade att se sin familj och levde med deras livsglädje
Hon älskade att sitta vid havet och känna hur vinden smekte hennes kind,försiktigt.
Hon älskade allt som levde och kunde aldrig tänka sig att lämna denna vackra jord

Men en dag kom ett besked som förändrade hela hennes liv och allt som var så vackert med denna värld dog med tiden av smärta och lidelse.
Hon var,och är fortfarande,min hjältinna och jag kommer aldrig ALDRIG glömma hennes underbara skratt och den underbara kärleken hon gav ända in i slutet.

Jag ska därför boka tid för en minnes tatuering.
Det kommer bli den vackraste tatuering jag kommer kunna ha på min kropp.
En röd ros med den finstilta texten "Marie Fernlund 05-11-69 ~ 05-15-08".

Ska höra av mig till 3 butiker till veckan och se vad dom tar.
NU ska jag fan köra igång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar