söndag 14 februari 2010

Dancing queen!



Denna helg har varit fett skum.
Förlåt alla människor som fick se mig jävligt förbannad i lördags kväll på föreningens Meltdown kväll.
Jag hade en bra dag tidigare och sen blev allt jätte jobbigt..förlåt.

Kort om helgen iaf.
Fredag:Åkte tidigt hem till älskling och bara slappade.Sen kom Thyren och hälsade på och vi drack cola,rökte och kollade på Disaster Movie och hade kul.
Senare på kvällen blev det tv och mys,mmm!!

Lördag: Bbi åkte tidigt och högg ved med sin farsa och jag stannade hemma med Sofi och odens 5 åriga lilla syster Ella.Vi pratade,gick ut med vovven,jag åkte pulka med Ella och sen fikade vi. Sen gick jag och la mig ett tag tills älsklingen kom hem.
Vid 5 tiden åkte vi till hudik för att hjälpa på Meltdown.
Städade undan vid 21.30 och åkte sen med Johan till Bambi,Mumin och Fido.
Trött var vi alla så det blev läggdax vid 00.30.

Söndag: Alla vaknade och sa "Glad alla hjärtans dag" till varandra.
Kollade på tv och hade kul åt "Beib den lilla grisen" och sen åkte jag hem.
Färgade håret som blev brun/rött...fail.
Så nu sitter man med en skum färg i håret och surar för att jag inte får vara hon min underbara pojkvän på alla hjärtans dag..bajs.

Men ser fram emot nästa lördag då Oden och jag firar 11 månader.















Btw,jag har än inte hittat mobilen så ring/messa inte till min mobil!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar