tisdag 12 januari 2010

Funnen men ändå förlorad.


Skåne resan avklarad och helt underbar.
Många fina människor och härligt snack,NÖJD!

Idag har jag förövrigt varit till min nya kurator.
(som tur var inte bad mig dra,som den andra gjorde...)
Skönt,men hon vet inte ens en 1000 del vad som har hänt mig i livet..det vet ingen annan heller,bara dom näsmaste..om ens dom.

Jag har tankar som inte ska vara där.
Lättare att jag förklarar i dikter:


Skära,skrapa,trycka
Hugger,biter,styckar


Min hud spricker och smärtan rinner i floder
Det svarta för ögonen lyser upp och jag inser vad jag gjort.

Dagarna går och jag tänker.."Vad gör jag här egentiligen?"
Saker som hänt,det förflutna tar tag och jag åker bergochdalbana

Bilder och minnen blir negativa och jag ser ingen glädje,ingen färg

Självmord,destruktiv,psykiskt sjuk
Utnyttjad,självkritik,åkt på stryk

Min tankar går genom en fas
Vet inte hur dom ska tas












"Funnen men ändå förlorad"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar