onsdag 27 januari 2010

"Bisexuell..så ska det inte vara!!" ..tror du ja,bibel jävel.



Yes,då var soss avklarat och kärringen man fick från början är borta..WIHO! *party*
Nä,men hon lämnade oss,och 10 ungdommar till,bakom sig. (jag tror det var hennes över religösa prat som förstörde hennes karriär,HA!)

Så nu har vi en man ist och han är underbar!
Alltid glad och pratig,äntligen en som inte sitter med en bibel och säger att biusexualitet är fel.
"Det ska vara man och kvinna och inte kvinna med kvinna,eller man med man!"
...That's bullshit you'r ugly fuck!

Well,bakat ikväll igen och det gick SUPERBRA!
Tränat på historian oxå har jag gjort,men inget fasnar...som vanligt.
Just nu ser mina IG betyg ut såhär:
Naturkunskap: 3 IG
Matte: 2 IG (vet inte med detta som jag gjorde idag,men får väll snart ändra till 3..)


Nej,nu ska jag gå och lägga mig i min ensamma säng igen,rädd för att sova...
Vill inte men ska upp vid halv 6 så..

Börjar skolan 09.05 - 15.30 :c

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar