måndag 2 april 2012

Check this out!







Hallelujaa!!!
(vi är lite speciella på bilderna,hellyeah!)

Våra student mössor har ÄNTLIGEN kommit!
Nu börjar det brännas i knutarna.Projektredovisningen och studenten närmar sig med stormsteg!!
Men vafan,jag och Cicci sköter projektet in i minsta detalj,möhöhöhö! -inklusive kaffe/rök pauser-

Jag har min Marcus,mina vänner och lilla familjen jag kan göra allt för.
Skolan kämpar jag fortfarande med men jag MÅSTE klara det för att ge "The E-side" en riktig näsbränna.

Min bal klänning är snart klar och fick nyss höra att chauffören som jag och cicci ska ha är direkt från flottan och ska ha kostym och hela skiten,helt FUCKING AMAZING!
Så jävla glaaad!

Menmen,påsken ser iaf ut att bli lyckad! Ska åka med Marcus till hans mamma och äta med familjen så jag får träffa alla och det tycker jag ska bli jätte trevligt!




Well,måste kila till sängen annars blir jag som en zombie imorgon.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar