måndag 19 september 2011

I want to be free.



....

Helgen har både orsakat och läkt sår.
Jag förtjänar väl detta....eller..gör jag?

Jag vet inte längre men jag försöker plocka ihop mig själv så jag blir hel.
Men med allting som hänt,och som än inte är slut,så vet jag inte hur de blir.
Ska snart flytta in till "cellen" som jag kallare de,haha!
Och det känns....inte så bra.

Bra= Slipper alla elaka minnen i rummet,slipper alla "måsten" och kommer närmare jobbet.
Dåligt= Blir av med min bästa vän,stressen KILLS ME! och jag får ett badkar.


Well,denna blogg är faktiskt min avlastning på saker och ting.
To hell med alla som ratar "spy-ur-sig" bloggar!!!



Now I'm picking up the pieces.
I'm spending all of these years
Putting my heart back together
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar