fredag 18 februari 2011

Nu finns du inte längre.



Jag fattar inte att en människa jag älskat i två år kan göra mig så illa.
Men gillar man att ligga och ragga på människor även JAG känner undertiden jag funnits med i bilden så måste det betyda att det bara gick ut på falsk kärlek.


Vad fick jag egentligen ut av detta?

Jo,jag fick styrkan att aldrig någonsin igen ta tillbaka såna som dig.
Jag kan inte finna ord till hur jävla besviken,arg och förbannad jag är just nu.


Och med detta säger jag bara att jag hoppas du inser att de är slut,aldrig mer igen.
Jag menar detta nu,för ärligt talat så har jag en annan som redan har bevisat finns där för mig i ur och skur.



Du ska aldrig mer få chansen att utsätta mig för en sådan plåga som jag stått ut med,bara för dig.
Aldrig mer igen.

Har fått mer information om hur det EGENTLIGEN var efter sommaren när vi blivit tillsammans igen.
Så TACK! TACK för att du berättar allt för mig..verkligen! -ironi-



Så nu låter du bli mitt liv och va fan jag nu gör.För jag skiter fullständigt i vad du gör.






Hoppas att du får ett fint liv,för jag kommer aldrig vara delaktig i de igen.
Tack och hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar