söndag 10 maj 2009

Believe and you can fly,away.




Well yes!
Idag har man blivit healad.
Han prickade alla rätt.

*Du mår absolut inte bra,de värsta jag sett på länge.
*Du känner ständig stress och får därför sällan sömn.
*Ditt hjärta gör ont (pga stress)
*Du är positiv på utsidan men inne i dej känner jag bara sorg.
*Och de du just nu håller på med kommer inte försvinna på ett bra tag.Men jag ska försöka hjälpa dej.Din ätstörning,jag vet allt.


DÄR sista punkten,DÄR började ja gråta faktiskt.
Blev så jävla arg och frustrerad.
jaja,några gånger till så kanske de hjälper de oxå.



I helgen har de bara varit lugnt.
Ätit B&J och umgåtts lite med syrran.Mys!


Imorgon skulle våran älskade mamma fyllt 46 år.
Ska fira de,såklart!
Sen på fredag är de dödsdagen och då vill jag att bbi ska komma så jag får ha någon att krama om.

Ska till stockholm iaf på torsdag.Längtar,ska nämligen träffa Mackan (Max) för första gången då,AWSOME! ;)
Dock ska man få sitta och höra på ett tal från rigeringen,suck.
Wellwell.


Hope you like my poem.
Bye...for now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar